Shout

Då var denna dag avklarad oxå då.
Var en lugn dag på APUn fick mest mysa med marsvinsungarna och så.
Blir väl inte som de skulle eftersom hon som tar hand om praktikanter är sjuk.
Men jag klagar inte, jobbar med en tjej som heter Isabelle som är 19 år, super trevlig tjej.
Hon skulle ta med sin råttor imorogn, så får jag mysa med dom oxå, ska bli skoj.
Har faktiskt aldrig hållt i en råtta. Lite läskigt!
Dagens roligaste måste ha vart när Isabelle skulle fånga 10 syrsor som en kund skulle köpa till sin ödla, och en av dom rymde så jag fick jaga den med en håv, jag lyckades faktiskt få tag i den. Jag som är ektremt kryp rädd! STOLT!
Slutade klockan 3, gick och mötte Karin, och så tog vi bussen ut till valboköpcentrum, köpte en vit t-shirt och hon köpte en klänng. Jätte söt var den!
Sen tog vi bussen hem till min far i Sätra där vi kolla på film, Ciao bella.
Inte bra film som alla säger, rätt seg om jag får säga va jag tycker dock ett fint budskap.
Sen gjorde vi mat, elr ja jag lagade den, mästerkocken själv ! 
Efter de tog kusin och åkte hem till brynäs och jag tillbringade resten av kvällen tillsammans med min far. 
Kollad nyss på de nya programet på 5:an Lilla Al-Fadji & Co, HAHA vilket skämt igentligen men kul är de eftersom jag var med när dom spelade in de. SÅ man vet ju hur personerna är när kamrorna är av. Pappa, min farbror, min kusin amanda är med i något senare avsnitt och så kanske mina syskon är med ! Så de blir väl att följa det.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: