Base

Sitter här på basen och ska försöka skriva på min rapport om psykopater, men jag kommer fan ingenstans går trögt och ännu trögare. Så gjorde en liten pause i de hela. Inte bra men ändå. Satt och prata med min mor i tele idag, då fick jag faktist lite hemlängtan men ändå inte på samma gång. Hur nu de kan komma sig?

Nu är jag less på min situation måste ta och ändra den, för de är ju bara jag som kan göra det. Jag har ju bara saker att förlora om jag inte gör något. För gör jag något åt det har jag bara saker att vinna! Så vad är de då som får mig att inte göra något, ja de undrar jag också.
Vad är de som skrämmer mig? De kan jag inte förstå, de är underligt med sånna här saker iallafall med mig, jag tänker alldeles för mkt och gör för lite. De måste jag ändra på innan de bara blir skit av allt och jag blir ännu mer deprimerad ! haha ^^ Men nu åter till psykopat rapporten. Önska mig lycka till !

// Tjing

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: