Fredag

Kan ju lova att jag vaknade riktigt ordentligt imorse, med tanke på att jag vaknade av att min mor ringde och gav mig en riktigt utskällning. så mna vaknade ju tll kan jag lova, men nu är de lurre igen. Saker kommer och saker går ! Och de är väl tur det oxå. Ska dra till ICA snart och kolla om mitt jäkla bankkort kan fungera så jag kan köpa mat, har inte haft nå pengar så har levt utan mat sen i onsdags, men åt lite nudar idag faktisk. så år hoppas att de ska fungera nu ! Funderar på att gå en lite längre sväng med Tayra oxå, känns som jag bara suttit inne de senaste dagarna elr suttit ute på balkongen och solat. så skulle vara skönt att komma ut lite. Men de verkar vra omöjligt att få med sig Anna-Lina så de blir väl en sväng själv ! hehe ^^ Lata fan !

Vad händer ikväll?
ja de visar sig, hoppas på nå bra iallafall ! men de brukar sluta bra alla gånger ! :P


KOMMENTARER


Anna-lina

haha kallar du mig lat :P inte då :P bara för att man är trött så behöver man ju inte vara lat ;)

2008-04-25 // 23:57:23
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: