Hakuna Matata

HAHA ! XD
Första april, dagen då man får luras.
Och dagen till ära vart jag totalt grund lurad av Caroline Ehn & Joline Ekman.
Dom hade kommit överrens att lura mig med att komunen hade ringt och klagat på våran städning av lokalen som vi hyrde i fredags. Att vi skulle få böta 4000 kr, för saker som gått sönder och för att vi vart i skolköket vilket vi inte fick men var ändå.  Jag gick på de riktigt ordentligte kan jag lova.
Men ni ska få igen nästa år sötisar vänta bara.
Kan tänka va ni skrattade åt mig!
Var iallafall en rolig sak i min iövrigt sega dag, får ju inte gå utanför ytterdörren på tre dygn på grund av att jag är så jäkla sjuk, så sitter här med 40 graders feber, huvudvärk, mår illa och med min hals som har fått nå virus så jag knappt kan prata ! (Y) GREAT ! men men får hoppas på att medicinen hjälper.

image96
Carro&Joline

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: