Happy Day

Min älskade mor kom hem från sjukhuset idag med ett stort leende över läpparna och goda nyheter. Medicinen tar bra på cancern och har gjort så knölen har krymt från 15 cm till bara 2 cm !
Vart så jäkla glad när hon sa de så ja börja grina. Och all blodproven hon tog förra veckan var oxå jätte bra. Tur att de går åt rätt håll iaf! Så nu kan man känna sig lite lugnare då.
Men mamma mår ju fortfarande dåligt och de gäller att stötta henne fullt ut.
Men vi klara de tillsammans som förra gången, de har jag lovat henne <3

Pratade med kusin Karin som håller hus upp i fjällen, ett lite roligt citat :
Hannii: Vad ska ni göra imorogn då?
Westin: Åka slalom
Hannii: Åh, va roligt :D
Westin: nä , hatar slalom. så tänker inte åka , gjorde de i måndags , kunde inte svänga med skidorna , så jag lära ta av mig dom och gå hela vägen ner för den stora backen

jag som skulle stajla i backen för dom andra , vilket fiasko det blev hihi*

Hannii: HEHE^^ Du är en riktig sötis kusin.

// Tjin



 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: