I skolan

Sitter och har engelska lektion just nu, tränar inför de skriftliga nationella provet nästa vecka, känns som jag kommer misslyckas en anning stort på de eftersom engelska inte är min grej precis. Menmen jag får hoppas att min kunskap har hamnat på annat istället. hehe ^^  Men de tror jag bestämmt att de har. Ja igår vart en trevlig dag, förutom att jag somnade när jag kom hem så jag missa mötet på ghettot. Sorry tjejor ! Åkte till deje en sväng och hälsade på Marcus, trevlans kollade på "hem till midgård", så sjukt kul de är ibland.  Och så lyckades vi pricka in fritidsvärdarna precis så vi fick skjuts hem istället för att åka buss, thats good ! Sen blev de å ligga å slöa å kolla på tv tills Lillen ringde och kom upp till oss med 4 till, jakob, svanskog, fingret och karlsson.  Fan jag och Anna-Lina som lovade oss själva att vi skulle osva tidigt igår så vi skulle vara pigga, men så blev de icke, som vanligt då! hehe^^ Sov väl undefär 2 timmar inatt. eftersom vi sov 5 st i min säng ett tag där (Y) good !

A-Ls mamma ringde oss på morgonen och frågade va vi hade för väder här nere, för i Gävle hade de tidligen kommit ca.20 cm snö, säger bara en sak tur att jag inte är kvar där uppe nu ! För jag hade aldrig orkat med nå snö.
Lider med er där hemma. Men vi har jun inte bra väder här heler regnsnö fast de blr ju inte vit på marken. Som tur är. Jag som hade börjat kolla på sömmarkläder å massa för de var sån vårkänsla, men men man slutar aldrig förvånas av vädret som vissa säger. Idag blir väl en lugn dag, MASSA plugg måste göras idag och då menar jag MÅSTE! så de blir väl de, sen ska jag kanske springa med stinis beror på vädret helt och så blir de kanske sola. De skulle vara skönt.  Men annars blir de väl bara att vara hemma å bli klar med lite saker så man inte känner sig så stressad av allt hela tiden, somnar med tanken att man har för mkt kvar att göra och vaknar med samma tanke, de är fan inte positivt ! De måste de bli ändring på helt klart.
Får hoppas på att min mobil kommer med posten idag, eftersom jag var så duktig så jag glömde den hemma i Gävle när jag åkte tillbaka till Forshaga. Jag är icke så smart ! Iallafall inte just då !
Nu börjar min biologi om 10 min så ska väl börja dra mig bort mot libanon huset. Får se vad vi håller på med där nu, var ett tag sen man var på de lektionerna. men jag tycker faktiskt om biologi de är intressant.

image109

//Tjing

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: