Lördag

Vaknade av ett sms från stina. gick ut  och sen mig på balkong i solen och skulle svara, men hann inte förrens Stina ringde mig och fråga om jag skulle in till Karlstad med henne, ida och Emelie. Och det gjorde jag mer än gärna, Anna-Lina hängde med oxå. Gick runt och kollade lite överallt. Köpte två trekvartsbyxor för 33 kr st, riktigt sköna och faktiskt fina med, om man tänker på priset. FAst do hade ju kostat runt 300 kr innan så de var ett bra köp !  Stina köpte en JÄTTE fin vit tjocktröja, riktigt skön. avundsjuk blev jag kan ja lova, ska köpa nå liknande sen oxå.  Sen gick vi och fika en sväng med, kladkaka och varmchoklad, mumms. haha fick 64 kr istället för 44 kr, Han var lite snäll där ! hehe (Y)  Men dryg och flörtig, utlänsksåklart !

Väl hemma gick jag hem och hämtade Tayra, sen drog jag mig till Stina, vi lagade mat, elr ja mest Stina (: grillatkött, pommes och potatissallad. hehe ! gott blev det iallafall !  ska baka lite negerbollar nu, vi blev så sugna så.  får se vad som händer ikväll, jag och stina hittar väl på nå .


image120
 

KOMMENTARER


Ha en trevlig kväll :)

2008-04-26 // 20:20:24
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: