Sjuk

Fortfarande riktigt sjuk, men inatt kunde ja faktiskt sova i hela 6 timmar. Första natten på tre nätter ja kan sova. Men något bra har alltid nå dåligt med sig och idag har jag tappat min röst ! Kan helt enkelt inte prata, vilket jag hatar eftersom jag gillar att prata, de är så jobbigt när man inte kan säga vad man vill till t.ex. mamma . hehe^^
och utegångsförbud av läkaren har ja oxå, eftersom de tydligen är jätte farligt för mig att gå ut, inte änns på altanen får ja stå (Y) Och kan bara äta sånt som är rinnande, för äter jag något annat skär de i halsen och de börjar blöda å smaka skit ! så less på de här !

Men nu ska jag gå å äta en varm soppa och se om min röst kanske kan komma tillbaka av de !

//Tjing

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: