What time is it

Denna dag har jag haft fullt upp sen tidigt i morse tills ja nu..
Började med att jag var till banken halv 11 och fixade ett bankkort, och sen bara rulla de på grejer. Åkte upp till mammas jobb hjälpte henne med 9 dagars gammla kattungar som hade blivit förskylda, så dom fick en varsin spruta. Sen packa jag in de döda frysta djuren i bilen eftersom vi skulle åka till Forsbacka och lämna de på kremeringen. Sen vart de en sväng till sjukhuset och prata med kuratorn, gick bra ! Sen in till Lotta och hämta lite saker. Upp till hov och tass å köpte en pressent till eva, därefter till ica och köpte lite mys till kvällen, sen hem ut med hundarna, under promenaden ringer mammas jour telefon och en katt har blivit påkörd så var bara att åka upp till kliniken och hjälpa stackarn, efter de hem till Anna-Lina på 55 års kalass för hennes mor, trevligt ! Sen hem äntligen å bara ta de lurre och kolla på numbers.

Inatt låg jag å prata med anna-lina i närmare 3 timmar tror ja. Hade så mkt att prata om, och sen gled vi in på massa gamla minnen å de finns de gått om och fler ska de bli :D
Men iallafall så började vi prata om hur en damsugare fungerar. Och så skulle Anna-Lina förklara något med damsugarSLANGEN men säger istället snabel, och jag tror de var länge sen jag skratta så mkt. Fick kramp i magen. Sen när vi kom in på de ikväll hemma hos anna-lina under fikat så berättar hennes mor att hon kalla damsugaren för snabeldrake när anna-lian var liten. tror både jag och anna-lina fick andnöd där ett tag.

Stina bad mig ringa henne idag, hon hade roligt skvaller. Och jag kan bara hålla med om att de var ROOLIGT !
Ja du stina "Pappa" han är alltid på G han ;) haha ^^  XD
Och efter att vi lagt på, fan va jag fick längtan ner till forshaga då. Nästan så ja börja gråta faktiskt och då överdriver jag inte. Du är EXTREMT efterlängtad hjärtat ! <3  BARA 3 dagar kvar nu !

Men nu ska jag ge mig och nog ta å sova snart !

// Tjing

KOMMENTARER


Stina

HAHA hanna din busunge! sakna (L)

2008-04-05 // 01:09:27
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: