Gullisar

Jag och Linnéa fick våran överraskning av Amanda & Carro igår. Gullungarna bjöd oss på China. Så himmla snällt och gulligt av dom. Julia, Joline och Elin var oxå med och gjorde oss sällskap, efter det tog vi tåget till ockelbo, och sedan vidar på moped hem till Amanda. Och de var nog bland de värsta jag gjort på länge satt tre stycken på en väspa och så körde Amanda som en galning, upp och ner för trottoarer, ner i diken, ut på gräsmattor, in på skogsvägar, vingla, hade upp benen i luften och Carro bakom mig var ju inte bättre satt å drog i min jacka, å skacka på mig la upp enen i mitt knä å dryga ner sig. Vart så jäkla rätt att jag började gråta å skrek samtidigt, och dom bara kappskratta åt mig. HAHA men lite kul i efterhand är de alt, där satt jag på en mope mellan två idioter å grina och skrek med en skatehjälm på huvudet, måste sätt hur kul ut som helst å vi måste ha hörts på långa vägar... Men väl hemma hos Amanda efter em skräckåktur satte vi oss nere i poolhuset och spela kort å mösss, sedan klockan 12 vart de nattdopppp !  Bara mys sedan somna nog runt 5 på morgonen. Idag har jag bara myst med brudarna å nu blir det film med Amanda å Linnéa.

KOMMENTARER


lite kul? det var så kul att jag garva sönder :D:D hihi. bra söt du hanna!

2008-08-05 // 15:56:23
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: