Tisdag morgon 11.00

För det första hade jag sov problem inatt, kunde inte sova, lyckades väl somna runt 5 iallafall, jag blev så jäkla irriterad så ja hade ner mobilen på golvet så batteriet flög ur. Och som pricken över i:et så kommer mamma åå väcker mig efter 5 timmars sömna, hon har inte väckt mig på hela sommarlovet, men självklart idag. Men aja, jag får en längre dag, de är positiva !! Ja va kommer då denna tisdag att innehålla, jo 30 min sola i solarium, sen fixa med maikyren på salong pop i top, efter det åker vi till Forsbacka och hälsa på min hund Leo som bor där hos sin fodervärd. Leo kommer göra mig sällakap ner till Forshaga nu i början ska få han i toppform tills vi ska till sofiero och tävla med han, han är nämligen ett riktigt mat freak och äter allt och hans fodervärd Eva tycker om att mata han så han är alltid lite tjock, men de ska vi ändra på. Så alla forshaga vänner ni får sakna Tayra lite till och bli vän med Leo istället ! hehe.. Ska få lite saker av Eva till lägenheten oxå, hon är för snäll ! Efter det bär de av på bil-bingo med mamma, mormor och syskonen! Väl hemma sen, tänkte jag plugga lite rester !

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: