En halsning fran Thailand

Nu ar jag antligen framme i Thailand, allt med flygresan gick jatte bra, inga forseningar el annat krongel! DE var ju en aning segt med 11 timmars restid, men men man hade egen tv sa de blev ju att kolla pa en fel filmer, tror jag han med fyra st. B.la mamma mia. Vi kom ju fram i svensk tid runt 1 pa natten med da var klockan har 7 pa morgonen, sa har ju kan man saga vart vaken i tva dygn. Men jag klagar inte! Dagen har bestatt av att sola och bada, de at helt underbart, vattnet ar helt genomskinligt och klart. imorgon blir det att ga upp tidigt for ska ivag pa en utflykt till similan oarna, det ska tydligen vra helt underbart vakert dar. men nu ska jag ga a sova lite, ar skapligt trott efter dagen, men hoppas vannern att ni har de bra , ni slutar ju skolan snart och sa gar ja och lagger mig, for ja ligger ju 6 timmar forre er.
Pusshej, ha de underbart hemma!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: