Hemma igen!

Gud va jag har hunnit göra mkt dessa två veckor som jag har varit borta, helt sjukt !
På slutet av resan åkte jag vattenskoter, de var sattans skoj bland det roligaste jag någonsin ha gjort. De måste bara göras om! Sen var jag på spa hur skönt som helst! Fick massa olika massager. Förlängde naglarna och massa annat! Sista dagn shoppa vi nog fram till klockan 12 på natten, kom i säng 3 efter att ha duschat och packat ! Upp 5 på morgonen åka till flygplatsen, lyfte mot sverige 8 ( som i svensk tid var 1 på natten) och landa i sverige klockan 4 på eftermiddagen svensk tid. Sov inge på flyget kolla på film hela tiden, blev nog mamma mia ett antal gånger, närmare 4-5. Väl hemma i gävle runt 7 tiden hade jag fortfarande inte sovit en sekund, mamma kom och hämta mig och vi åkte till släkten och fira jul, mysigt att träff alla igen. Och specielt min älskade kusin Karin! du är bästa hjärtat finns ingen som du. Bättre kusin får man fan leta efter men man lär inte hitta. <3 Du är guld värd!   Kom väl hem runt 1 på natten mot den 25, gick upp på rummet och slockna direkt hade då inte sovit på över 26 timmar, och de två nättena innan i thailand hade jag oxå sovit lite så på 72 timmar hade jag sovit 6 timmar hehe. Good kan lova jag sov skönt i MIN säng har saknat den, men som inge länge för de, vakna halv 9 på morgonen för mig var klockan då halv 3 på eftermiddagen. Så de tar väl rtt tag att ställa tillbaka klockan till svensk tid. igår tog ja de bara lugnt, hur skönt som helst! Åkte er till Anna-Lina en sväng på kvällen, gud va skönt de var att krama om dig igen vännen har saknat dig så.

Idag blir det att åka in till stadens sus och dus hem til far och fira jul där med släkten. Sen blir det att umgås  med KUSIN ! YEEES ! hehe 

KOMMENTARER


annalina

du annar inte hur mycket jag saktnat dig heller började ju grina när jag såg dig !

2009-01-05 // 14:01:41
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: