Fredag

Dagen började med att mamma kommer upp och skricker att jag måste skynda mig, för vi ska åka till stan om 30 min.  Så de var bara att pallra sig upp klä på dig, dra ett drag med masscaran och hoppa in i bilen. Vi kom preci i tid till sjukhuset och kuratorn som min kära mor ville att jag skulle träffa. Gillar verkligen inte att prata med sånna men de gick faktiskt bra, bättre än väntat. Satt där och pratade om mammas cancer och så gled de in lite gring min far oxå, han är ju som han är. Ingen kommer någonsin förstå varför jag älskar honom, men som sagt han är min pappa, och man får bara en pappa här i livet. Så man får ta vara på den man fick !
Men de känns riktigt skönt att ha släpt vissa tankar kring de här nu, de är väl bara att acceptera att livet helet enkelt inte ska vara lätt för våran familj. Vi får ta en dag i taget och kämpa på, på vårat viss.
Jag har ju tur som har min underbara vänner, som hjälper mig när jag inte orkar mer! <3 ett STORT tack till er !

Satt och fika med mammas vänner en sväng när vi kom hem, hehe alltid lika roligt och lyssna på deras historier sen de var i min ålder, de kom fram att min mamma var en riktig festprinssesa, de ska jag lägga på minnet och lägga fram när jag kan behöva :D hehe ^^

Nu vart de bestämmt att jag och anna-lina ska in till stan och gå på bio ikväll ;P hehe jag som precis kom därifrån. Aja sak samma, de skadar inte. Fårse om jesper å hans vänner hänger på, anna-lina skulle ringa och prata med han. Nu ska jag dra mig till köket och fixa något att äta innan jag åker.

Hejs!

image19

KOMMENTARER


Stiinis

Hoppas de löser sig gummsi!

2008-02-29 // 19:26:01
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: