Juli

Dagen har vart underbra, gick upp tidigt, åkte till brämmen och sola å bada hela dagen, väl hemma igen tog jag en spring runde i sätra den korta biten 3.5 km. Väl hemma duscha, åt och gjorde jag mig iordning för att sedan åka ner på stan å möta Carro och tjejorna. Sen blev det att ta bussen hem till bergby. Men någon sovmorgon blir det inte imorgon heller ska upp tidigt å ta bussen in till stan med syster och där hämtar pappa upp oss och så åker vi ut till Brämmen igen. Och nu börjar jag bli riktigt nyfiken på vad jag och Linnea ska få för överraskning av brudarna, eftersom jag fyller den 25 och Linnea den 31 så ska vi firras samtidigt. Spricker snart av nyfikenhet.

Och så måste jag bara säga att jag älskar er brudar ni är underbara !


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: