Sommar

Sol, vind och vatten är väl sommarens tre ord, helt underbart. Sommaren är männsklighetens frihet ! på sätt och vis iallafall man kan koppla av och bara njuta va livet.
Jo om de änså bara var så bra, önskar det iallafall. Även om mitt liv är underbart och totalt utan problem för tillfället, så ligger de gamla kvar i huvudet och tränger sig fram hela tiden hur ska jag någonstin kunna sudda ut de. De kommer nog föralltid finnas kvar innom mig, svagare elr sarkare beroende på situation. Men försvinna kommer det aldrig göra. men jag får försöka leva i nuet och inte tänka tillbaka, för som jag lever nu är helt perfect livet leket med andra ord, det ser lovande ut inför framtiden. sjukdomar går inte att botta men man kan lära sig att leva med dem och de är precis vad vi har gjort, din sjukdom är som en del i vårt liv, vi klara att leva med den. vi lever precis som innan, försöker leva ett vanligt liv, men den svarta hemligheten för folk befinner sig bakom oss, och påminner oss då och då. Men de är bara att vara stark och sätta sin hårda sida till och tänka att de kunde vart värre...

KOMMENTARER


Tack, hur är det med dig igentligen?

2008-07-02 // 18:47:48

jo, det är väl så, tankarna kommer och går, men försök att ha kul och sysselsätt dig så tänker du inte så mkt :D mig är det bra :D .

2008-07-02 // 23:15:52
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: