Sommar och sol

Idag är det den första riktiga sommar dagen sen sommarlovet började, riktigt varm ute så underbart skönt.
Sommar är så jäkla underbart, skulle lätt klara mig utan vintern, fast julafton måste finnas ändå, jag vill ju inte gå miste om alla paketen. Nakdelen med sommaren är väl att folk är så jäkla dumma i huvudet att dom lämnar hundarna i bilarna när det är jätte varmt och sen så dör dom av värmen, de hände här i förra veckan en familj skulle in på köpcentrumet och lämnade hunden i bilen den dog och sen när de märkte de så la dom en filt över den bara. Så jävla idiotskt, kan inte förstå mig på sånna människor. Blir så arg.

Men från de tråkigt till de roliga! Mkt bättre tycker jag. Idag elr ja ikväll ska vi packa bilen full och åka ner till bålstad där Anna-Lina och hennes familj håller till. Hennes syster bor nämligen där, så ska bo på krägga, en hergård som A-Ls syster äger,  fungerar typ som ett hotell ! Sen på fredag bilr det hundutställning för hela slanten, hoppas att de ska gå bra. De gäller bara för Troja att hon sköter sig då har hon stor chans att komma långt.
Önska mig lycka till !


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: