Sthlm 4-6 Juli

Ja som nog många vet var jag till Sthlm under helgen på Världsutställningen, vi bodde på hotell och levde lite lyxigt under en tid. Riktigt trevligt, Sol-Britt och Mikaela var oxå med.

Fredag:
Gick upp enormt tidigt tog 08.06 tåget till sthlm, mötte Sol-Britt och Mikaela på stationen, låste in våra väskor och den tog vi penndeltåget ut till Utställningen. Väl där hade jag bestämmt träff med Anna-Lina. Emelie var även där då fick träffa henne igen. Så kul att träffa flickan igen <3
Träffade även på Johan i föredetta hund3 och Cicci. Så kul att träffa på Forshagingar. De fick än att bara sakna tiderna där nere ännu mer, men snart är lovet slut, inte för att jag vill att de ska ta slut, elr ja på ett sätt vill ja ju de.Åkte tillbaka till stockholm runt 4 tiden, shoppade sen drog vi och åt på kungshallen. Efter det gick vi upp till hotellet en sväng, mnen jag,Elin och Mikaela tröttna på att sitta på inne så vi gick och tog oss en kvälls fika runt 11 och sen visade jag dem runt lite i Stockholm. Själv hittar jag VÄLDIGT bra där.

Lördag:
Blev att tillbringa hela dagen på utställningen, kollade på massor av olika hundar. Fast mest på Whippetarna, blev att kolla på finalerna denna dag med. Sen drog vi tillbaka till hotellet kan väl vart runt 7 tiden vi kom tillbaka, vilade huvudet lite, gjorde oss iordning´, sen drog vi iväg och åt på China och efter det hade vi de allmänt trevligt och mysigt bara. Och ganska trötta efter dagen.

Söndag:
Vaknade åt frukost sen bestod denna dag av shopping till vi tog tåget hem kl: 18:30.
Införskaffade en hel del nytt, mkt nöjd med mina köp :D

En kort sammanfattning av helgen var <tt den var riktigt trevlig !

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: