Knasigt

Sitter här i min ensamhet och funderar på vad som är så specielt med fotboll?
Att springa efter en boll, tacklas och gnälla på domaren.
Sen så ingår ju mkt socialt i sporten oxå, men ändå, varför är inte då handboll lika stort.
Och hur kan de vara tillåtet att de är så mkt pengar inblandat i de, tänk på alla fattiga hungriga barn i arfika.
Sen att folk som hejar på mitt lag kan bli så extremt idiotiska så som slår motståndarlagets publik kan jag inte förstå, är det verkligen mänskligt ?
Sen så förstår jag ju spänningen , blir ju själv helt extas om sverige gör mål elr vinner.
Men jag kan inte förstå de hela från början, det är ju i grund och botten helt meningslöst man vinner ju inget på de.

De var bara en tanke som slog mig så här på kvällen...  

KOMMENTARER


vilken fin blogg du har :)

2008-06-14 // 23:25:53

Tack detsamma! :)

2008-06-15 // 18:25:42
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: