Nytt inlägg

Ja det var ett atg sen jag skrev sist nu, har helt enkelt inte haft tid.
Så himla mkt i skolan, med rester och skit, sen fullt upp varje kväll. men jag tänkte göra en snabb genom gång om vad som hänt. Inte något långdraget bjäbb som är enbart jobbigt och segt att läsa.
Så en kort och enkel genomgång :


  Besök på lillerud, besök på en annan gymnasie skola som var en lantbruks skola fick träffa en massa olika djur, roligare än väntat.

 Besök på greyhound park !

 En massa sol och grillning

 Fotbolls turnering på skolan

 Bal för 3:orna, alla var verkligen jätte fina <3

 En massa festande inför studenten.

 sen tog 3:orna studente,en massa tårar och glädje spred sig bland alla. En sak kan jag säga att alla kommer vara saknade <3


 Grillning med klassen med "lekar" som var mitt Emelie, Anna-Lina och Emillys projekt. En lyckad och trevlig kväll två dagar innan sommarlovet !

  Invigning av Emelies lägenhet :D jag och Petra körde hårt. HAMB OCH PAMB kan dom ;) <3

  Skolavslutning, 12 veckors sommarlov ! Så skönt men ända inte, för kommer sakna Forshaga och alla vänner <3

  Jessika slutar i klassen, vilket jag tycker är jätte tråkigt, men du får komma och hälsa på hjärtat <3


KOMMENTARER


Emelie

Va fint du gjort :D

2008-06-14 // 20:43:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: