Shine

Vi kan ju börja med att idag SKINNNNNNER solen ! Jipppi ! :D
Kan ju faktiskt inte bli bättre.
När solen skiner kommer man på andra tankar och blir inte lika nere och gömd i ens egna tankar, komplicerat jag vet, men jag kan inte göra något åt det, önskar jag bara kunde glöma !
men nog om sådana saker nu, nu ska vi ha ett leende på läpparna och glada tankar i huvudet för det är ju ändå sommarlov :D

Gårdagen bestod av mkt hundträning, var till sandgropen och konditions tränade fem av sju. Gick jätte bra, sen fick Freja en lite egen träning på slutat så hon sak bygga extra kompakta och starka muskler inför lure corsingen.




Citat från mig otroliga kusin Karin ;D

-ta mig till havet och gör mig till fisk
en liten slemmig fisk
så jag kan simma i vattnet med dom andra fiskarna
och spruta kladdigt fiskbajs på dom


-Hannii det var min lille snorbuse ingemar som kom på den där texten !

/ Tjing

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: