I Remember You

I REMEMBER YOU - SKID ROW
Fick den låten av Rhobin nyss, hade glömt bort den.

Den låten är en av mina favoriter, så SJUKT bra !

Dagen har vart rolig och händelserik !
Började inte så bra dock, massa snö ute! men men man får ta dagen som den kommer, fortsättningen vart ju iallafall bra.
Lite roliga incidenter på praktiken som t.ex. när de kom in en kille (runt 30 år) och skulle köpa en pipleksak, vanligtvis köper man sånna till sin hund men dock inte han, han skulle köpa den till sig själv och ha den i badkaret när han bada, en runt gulboll var de. Så han fråga om den skulle sluta pipa om den kom i vatten, för de var själva pip ljudet han var ute efter.
Sen kom de in ett ganska ungt par som började å testa hundstrypkoppel på varandra(såg lagomt kul ut). sen bestämnde de sig för två. Och väl famme i kassan sa dom: Ja ni har väl redan förståt att vi inte köper dom åt någon hund utan till oss själva, när vi är i sovrumet ;). Och tro mig dom var allvarliga!
Annars bestod min dag av att göra rent akvariumen och mysa med Isabells råtta och marsvins ungarna :D

   

När jag slutade kl:17.00 tog jag första bussen hem till sätra, packade ihop min saker, bytte om och så kom mamma och hämta mig.Sen åkte vi ne rpå stan och gick å åt på Church street saloon hela familjen.
JÄTTE MYSIGT var de!
Sen har jag bara suttit här och inte gjort mkt alls !

Fick en annan låt av  Rhobin oxå.
Jätte fin låt !
HIGH ENOUGH-DAMN YANKESS

I don't wanna hear about it anymore

I don't wanna hear about it anymore

It's a shame I've got to live without you anymore

There's a fire in my heart

A pounding in my brain

It's driving me crazy

We don't need to talk about it anymore

Yesterday's just a memory

Can we close the door

I just made one mistake

I didn't know what to say when you called me baby

Don't say goodnight

Say you're gonna stay forever

Oh oo Oh, all the way

Can you take me high enough

To fly me over yesterday

Can you take me high enough

It's never over

Yesterday's just a memory

I don't want to live without you anymore

Can't you see I'm in misery

And you know for sure

I would live and die for you

And I'd know just what to do when you call me baby

Don't say goodbye

Say you're gonna stay forever

Oh oo Oh, all the way

Can you take me high enough

Can you fly me over yesterday

Can you take me high enough

It's never over

Yesterday's just a memory, I'm running

I was running for the door

The next thing I remember

I was running back for more

Yeah...

Don't say goodbye

Say you're gonna stay forever

Oh oo Oh, all the way

Can you take me high enough

Can you fly me over yesterday

Can you take me high enough

It's never over

Woh oo oh oo oh oo oh

Can you take me high enough

Won't you fly me over yesterday

Can you take me high enough

It's never over


// Tjing


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: