Fångad av en stormvind...

ja vad ska man annars säga om vädret nu för tiden, det är mitt i maj och det snöar för fullt! Det är bara för konstigt, förra veckan den här tiden låg jag nere vid älven och solade på bryggan i typ 30 grader och nu en vecka senare snöar det ! Helt otroligt!
Men man ska väl vara glad att man inte bor i dalarna för där är det 14 cm snö, då hade jag ju blivit galen om det hade hänt här, då hade jag tagit mina saker och dragit kan jag ju lova. För i maj ska de FAN inte snöa!
Men nog om det,  snart kommer min mormor ner och häntar mig och karin så ska vi åka hem till karins far, min morbro som fyller 45 år idag. Så ska väl gratta han lite, skulle grilla men får se hur det blir med den saken nu när vädret är som det är. Sen blir det att åka tillbaka hem till bergby på kvällen, då blir det plugg plug goch åter igen plugg sen sova och imorgon blir det att packa ihop mina saker och bege sig tillbaka till Forshaga med 12.20 tåget från Gävle.

Men nu ska jag dra och göra mig iording och så sak jag ut med hundarna en sväng !

// Tjing

KOMMENTARER


Tur att detinte bara va i värmland det snöa då :P

2008-05-17 // 19:38:23

Ses imorn :D

2008-05-17 // 20:21:57
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: