Tisdag

Ja de var ett tag sen ett inlägg kom, men jag har helt enkelt inte tid längre, så mkt att göra i skolan så jag hinner nstan inte med annat. Rester upp över öronen och de är bara 3 veckor kvar. Jga komme ratt få ligga i som ett as ! Men men jag har ju själv ställt till det för mig. Aja nog om det.

Det har hänt en hel del sen sist, bland annat har jag blivit utknuffad genom ett fönster, badat två gånger i klaraälven ( dock inte friviligt någon av gångerna), haft skolmästerskap, haft vårdag med uppvisningar för föräldrarna ja och massa mer. Idag fick jag desutom reda på ett av de olika delmomenten i nationella engelska, fick G så glad :D
Nöjd att jag klarade det kan jag love, eftersom jag kom försent och fick stresa igenom det. Thats good !

Från det ena till det andra så har det vart enormt fint väder här den senaste veckan, så hela helgen bestod utav att sola sola och sola. Så lite brunare har man ju blivit oxå, de är ju så himla fräscht att vara brun, det blir genast så himla mkt snyggare. Och en annan sak som jag har fastnat för nu på våren är randiga tröjor på killar, de är ju bara hur snyggt som helst, har aldrig varit för randigt förr med de är ju super snyggt nu på våren och så ett par frächa vita skor !

Men nu ska jag återgå till min engelska lektion...

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: