En början på något nytt

Fan nu är jag trött på mitt liv!
Samma grej dag in och dag ut, ingen skillnad, låter segt va, jag kan bara säga att det är de.
Jag tar inte tag i någonting, bara låter minuter, timmar och dagar gå förbi mig.
Men nu har jag lesnat på mitt liv, mitt i stortsätt meningslösa sätt att leva på.Jag bara låter skolan rinna igenom utan att igentligen anstänga mig så mkt, jag gör de jag måste, men lägga ner tid på de gör jag inte. VIlket igentligen är HELT jävla idiotiskt, för med den kapaciteten jag har när det gäller att lära mig saker så skulle jag lätt kunna förbättra mina betyg. Men de är det där med att jag inte tar tag i någonting längre allt bara rinner iväg medans jag bara ser på. De är tragiskt! En annan sak jag bara låter vara är min hund, kolla på henne hon har hur mkt som helst att ge. Och vad gör jag med det INGET! De är bara jag själv som sätter kränser för hur långt vi skulle komma i olika tävlingsgrenar. Vad är det för fel på mig igentligen, om jag bara tog tag i dessa två saker skulle mitt liv bli mkt roligar. Jag skulle inte behöva oroa mig över rester, elr att jag förstör för min hund genom slösa bort hennes kapacitet.
Jag bara går runt och funderar över saker jag inte kan göra någonting åt, saker som får mig att bli deprimerad.
Nä nu är det slut med det här tramset Hanna, dags att ta tag i sitt liv och göra någonting med det! För med vilja kan man komma långt!

KOMMENTARER


Stina

du slösar inte bort tayras kapacitet hanna! Ni är tävlingsklar i agilityn nu å de ser jättebra ut.. Bara att vänta på en tävling här omkring så ja kan komma å hejja på er!!! :D Du vet att jag håller på er å sen ska du tävla welsh nångång i framtiden med<3

2008-11-29 // 22:55:47
Hanna

Tack vännen !

2008-11-30 // 12:07:24
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: