Lördagskvällen

Ja ikväll har jag bara tagit det lugnt, riktigt skönt måste jag säga. Tog en promenad med Ida runt grossboll med hundarna, mkt trevligt. Efter det drog jag mig hem till stina som bjöd på fika, hennes mor var där oxå, trevligt är hon med. Äntligen träffar jag henne utan att jag gör bort mig elr flamsar till allt. Men nu ska min hund istället fula sig, HAHA du vet va jag manar stina :D Sen fick jag t.o.m skjuts hem och gissa vem som körde mig, jo självaste super chaffören super Stina. Måste säga att jag är imponerad av hur bra du kör vännen! Fast jag hade inte väntat mig någon annat iallafall.
Tidigare idag var jag till Bergvik med Emelie, Emilly, Robin och Andreas, köpte lite olika små saker, blandannat doftljus som luktar hur gott som helst! Så just nu doftar lägenheten underbart! De sista jag har gjort idag är att sortara min tvätt som jag ska upp å tvätta imorgon, kan ju säga att de inte är lite tvätt om man säger så.
Men nu ska jag sova, innan jag somnar sittande här är nämligen väldigt trött efter natten som var, fick ju besök av två herrar, nämner inga namn, haha ! Men dom sov så skönt här så och gjorde min hund sällskap när jag var i Begvik och shoppade. Nä nu ska jag krypa ner i sängen och sova som en stock!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: