Onsdag

Idag kom det snö här nere i värmland, vilket jag inte gillar. Snöbollar är inte något av en favorit, så länge jag får kasta men inte få nå på mig så är det okej. Men tror ni det blir så, Nej inte precis snarare tvärtom. Det hann nog gå 10 min innan anna-lina var tvungen att kasta en snöboll på mig. Tack för det! Och du Emelie vänta bara du ska få igen ! Men snyggast idag var ändå Johans vurpa (Y) Bra gjort! 
Efter skolan blev det middag med Anna-Lina och Stina, Tikka Masala var det som bjöds. Riktigt gott.
Idag var den hämska dagen då jag gick med på att klippa ner Tayra, ja så efter maten började Stina glatt klippa bort pälsen. Men jag måste säga att hon vart riktigt fulsöt ! Men hon själv älskade det, hon lösss av lycka och bara sprang runt å hoppa. Bara hon trivs så är det bra ! När det var klart pluggade vi lite på den grekiskamytologin som vi har prov i imorgon. Vilket nog inte kommer gå så där j'ätte bra. Sen gick jag och Stina ut å gick en sväng med hundarna, men promenaden slutatde hemma hos Pontus och övergick istället i kortspel med honom, Fredrik, Danne, Simon.

IMORGON KOMMER MIN KUSIN HIT OCH HÄLSAR PÅ MIG ! SATAN VAD JAG LÄNGTAR ! <3

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: