Bergbyvägen

Japp 7 timmars resa å sen är man tillbaka i Bergby igen. Jobbigt att sitta stilla så länge tur att de var ett tåg byte på vägen, så man får en liten pause från sittandet. Men samtidigt skulle det gå fortare men vet inte vilket som jag föredrar, tror nog att resan skulle bli jobbigare om man inte fick någon pause. Väl hemma kom kusin Karin till mig och så ät vi tacos men mamma & syster. Sen fastnade jag framför datorn medans de andra kolla film. Så typiskt mig.

Snacka om mitt humör och hur jag mår kan slå om på mindre än en sekund, räcker att höra minsta lilla grejen så är det kört !

KOMMENTARER


lever min laddare fortfarande eller? (;

2008-09-07 // 15:15:55

ibland kan de vara härligt att komma tillbaka till bergby. vore kul om man fick se dej nån gång du va i närheten också ;)

2008-09-22 // 13:24:53
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: