Osanolikt

Jag vill känna precis som jag känner

Låta mina känslor få som dem vill

Låta det bli precis som mitt hjärta säger mig

Men det går inte, allt skulle bli så fel

Inget med dig är som de ska vara när någon fastnar hos mig

Folk vet min stil, vilka krav jag har

Du har inget utav de, inget som vanligtvis lockar mig

Men du har på något vis ändå fastnat i mitt huvuds tankar

När du är i min närhet vill jag bara vara dig nära

Att du min hand ska hålla, klia mig längst ner på magen så en rysning går igenom mig

Jag njuter utav att se dig, du väcker något inuti mig

Inget som jag vanligtvis fastnar för finns hos dig

Men på någotvis har du fått mig att se dig, att njuta utav dig.

Hur har jag ingen anning om, men lyckats har du...





 

FINT!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: