Trouble

Ja man kanske ska ta å sammanfatta dagens händelser, började med att gå upp läskigt tidigt ( halv 6 )  åkte till Högbo utställningen, stod i insläppet å hjälpte mamma tills det var dax för mig att ställa Troja. Det gick väl kanske inte som jag hade förväntat mig men med tanke på hur hon skötte sig så är jag nöjd med min kretik, Så slutresultatet vart en slät etta utan plasering i gruppen. Men det är väl bara att ta nya tag inför nästa gång. Tur kommer efter motgångar.  Ja och så när vi var påväg hem stannade vi i Sandviken för att tanka bilen, och då började den krångla men vi fick iordning den. Efter någon km somna jag och vaknar efter typ en timme av att mamma svär å är förbannad, då har blien stannat helt. Så jag fick hoppa ur och putta blien framåt, så den kom till en backe oxh fick lite runlling nerför men den var förstfarande lika död, så det var bara att ringa efter mammas super bror som kom å fixa den, det bar tydligen bateriett som var helt dött. Men hem kom vi. Men tro inte att strulet sluta för det, när jag skulle boka min tågresa hem, visade det sig att allt var fult, elr så fick man inte ha hund med sig, snacka om att jag vart ARG ! orka åka ner imorgon och missa skolan med! Fast de finns ju inget å göra åt saken så var bara att finna sig i det å boka tåget som gick 10.06 imorgon. Får duga det med.  Saknar ju mina brudar i Forshaga jätte mkt   ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: