Kaos

De glömde jag ju nämna i tidigare inlägg att i torsdags kväll när jag och Stina precis hade kommit in i hennes lägenehet hör vi hur en glasruts blir sönderslagen och sen hur de springer massa folk i trapphuset  till gubben som bor under stina och att de blir massa skrick och oväsen där, sen hör man hur typ hela lägenheten blir sönderslagen. Så vi kollar ut om vi skulle se något å då stod det en maskerad kille utanför huset. Efter en liten stund kom folket utspringandes och försvann bort. Sen fick vi vänta på polisen och när de kom blev vi förhörda om allt vi sätt, polisen kom även dagen efter och förhörde oss igen. De var som vrsta CSI programet i Stinas trappuppgång de dog DNA prover och grejer. För de var ju blod och grejer ute i trapphuset oxå. Så vi blev vittnen til grov misshandel och rån. Kan ju säga att de var länge sen jag var så rädd som jag var under den där tiden.

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: