Måndag

Efter att  ha förhandlat med mamma så kom vi framt ill att jaf bara behöver jobba några dagar denna vecka och några nästa vecka så att det blir en vecka tillsammans. Jag vill ju vara ledig när mina vänner är det. Och de förstod hon med såklart. Tack mamma !

Dagen började med en prommenad med vovvarna och kuisn i solen, Skönt! Därefter stod det matlagning på listan, jag har ju en sån hungrig bror, han kan satan äta hur mkt som helst. Sen bar det av in till stan gick och kollade lite smått överallt, gud vad mkt jag vill ha...
Halv 7 mötte jag upp Anna-Lina och vi gick till strömvallen för att kolla på Gefle IF mot Kalmar FF, Kalmar tog ledningen efter en feldömd straff men Gefle kviterade och matchen slutade lika. Bra gjort med tanke på att förra säsongen lyckade Gefle inte ta ett poäng mot kalmar.
Efter matchen mötte vi upp kusin, släppte av Anna-Lina vid bussen och så tog vi bussen till mig i sätra.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: