Torsdag + Fredag

Vi börjar väl med torsdagen. Då jag åkte in till stan mötte upp kusin, gick & solade en sväng innan vi åkte till hagaström för att äta middag hos min faster. Fick riktigt god mat, mumms. Drack vin prata massa stunt & hade det allmänt jätte trevlgt. påväg in till stan igen ringde jag Carro visst att dom skulle ut så tänkte höra om brudarna hade skoj, & helt plötsligt så var det bestämmt att jag & karin skulle ut vi med, så hem till karin, dricka & fixa sig i ett ner på stan, leta reda på brudarna sedan slick massa dans & skoj. Ingen efterfest för oss, jag skulle upp dagen efter för att vaccinera mig. Men ett kebabskrobmål hann vi med.

 


& så till Fredagen. Vaknade upp inte allt för glad över att Fredrik ringer klockan tionär jag ahde ställt klockan på halv 11. Upp gå till Elindas vård ta Hepetit B sprutan så nu är jag skyddad mot det i 20 år. Najs! Sen blev det hjälpa mamma med jobbet, hämta upp karin, ut till byn, pappa kom & skjutsa oss till ockelbo & brudarna. Där blev det smörgåstårta (som carro gjort mäkta impad), musik, galenskap, dricka lite mkt kanske, jag har aldrig då några hemlisar som hållts hemliga ett tag kom ut, moped åkning. Sen bar det av till tåget, bea planka & alla andra var allmänt fulla & dumma! Sen blev det krogen slick där det blev shakade ass som aldrig förr + mintushots. Efterfest hos robin & robin, sen sova halv sju efter att jag ställt mig & lagat pyttipanna mitt i natten jag som inte änns gillar det!
Men sjukt kul & galen kväll, & GRATTIS CHATRINE på 18 årsdagen igen !







Galet kula kvällar brudar & ett perfekt avslut på min tid i Gävle, imorgon drar jag tillbaka till Forshaga igen!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: