Juldagen

Då var julen över, elr ja inte riktigt för min del. På lördag ska jag ha julafton hemma hos min far med släkten på hans sida. Alltid lika mysigt att få öppna paket två gånger. hehe ^^
Gårdagen var mys, som alltid. Åkte upp till kusinerna & mormor i Råhällan åt god mat, kollade på Karl-Bertil, öppnade julklappar, fika & spela sällskapspel.
Julklapparna för dagen inne höll för min del:
*Pengar
*En kimono morgonrock
*Ljuslykta
*Smycken
*Lite saker till lägenheten
*Hårgrejer
*MOBIL


Ikv blir det utgång :D Så nu ska jag fixa lite grejer & sen blir det en sväng med hundarna !


KOMMENTARER


alicia

den där telefonen är jätte bra! luckan åker inte av när man tappar den (:

2010-01-04 // 12:59:38

snygg :)

2010-01-04 // 16:39:36
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: