Helgen

I fredags när vi var lediga var ja duktig och gick upp för att gå till skolan och plugga bort lite rester. Hade kurator samtal först, gick bra faktiskt dock pratade hon om mer än jag trodde vi skulle prata om. Efter det var de tänkt att jag skule göra mitt nationella matte prov i A kursen, men de vart uppskjutet till efter lunch, så jag gick ner till hundstallet där Stina och hundarna var, tränade lite innan vi gick till matsalen. Stina tog hem "våra hundar" och jag gick och gjorde nationella, det gick faktiskt väldigt bra tror jag, iallafall som det kändes. Undertiden hade Stina gått i skogen med hundarna som dom var trötta resten av dagen. Åt mys middag bara vi två innan Simon, Fredik och Fredriks vän Micke hemifrån kom och gjorde oss sällskap. Sen gick vi hem till amanda i klassen där även massa mer folk var, så åt vi paj och glass, å hade trevligt. Sen gick jag fredrik och micke hem till mig å kolla film, sen blev det sova.

Lördagen blev riktigt mysig, vi (Jag,Stina,Ewelina,Fredrik,Danne,Simon,Björn & Micke) åkte till skivtjärn för att åka skidor, grilla och bara mysa ute i snön i solen. Hundarna var såklart med oxå. Man såg verkligen hur lyckliga dom var när dom fick springa runt i snön på isen och bara vara. Spiken fick även dra, riktigt duktig är han. Väl hemma blev det att gå en prommis med Emelie, sen hem till Stina där vi satt och funderade på vad vi skulle fixa för mat, de var ju ändå alla hjärtans dag så nå gott skulle de ju bli. Men precis när vi var påväg ill ica ringde Simon och sa att han, Fredrik och Micke skulle bjuda oss på fin middag, så det var bara att lägga sig ner å slöa igen, dock somnade vi och 2 timmar senare ringde de å maten var klar. Lyx! Fick hasselbackspotatis, filé och sås, riktigt mumms var var. Sen gick vi hem till Emelie allihopa resten av kvällen, trevligt de med. Dock hade väl man klarat sig utan vissa incidenter, men men sånt är livet. Alltså måste bara tillägga att livet i forshaga fan är som en dokusåpa. haha^^

Söndagen blev bara lugn hundträning och sånt. Sen blev de paj med Stina, Fredrik, Danne, & Björn. Trevlig helg, men nu är det bara 4 dagar tills jag får åka till GÄVLE ! (Y) LÄNGTAR SÅ JAG DÖR! Vill inget annat än hem nu, SAkanr alla så mkt !


P.S. Jag är riktigt svartiiis på er vännerna min !
För idag åker ni till Thailand och blir borta i 3 veckor.
Men hoppas ni får kul, men med min erfarenhet sen min resa kommer ni njuta av varje sekund <3


KOMMENTARER


men snart är det din tur oxå ! <3

2009-02-16 // 20:27:53
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: