Måndagen

Vaknade upp hos Peter, gick hem till kusin, dock glömde jag min mössa sällan jag glömer saker säger ja bara. Efter en liten stund kom pappa och hämta mig å vi åkte upp till sjukhuset, var riktigt nervös, viste inte riktigt vad som skulle hända. Fick springa runt på massa olika avdelningar och svara på frågor och ta prover, så nu sitter jag här hemma med konstig grej i handen och bandage på de. Fattar inte riktigt varför jag inte kunde få den imorgon, men tydligen inte.
 



När det var klart skjutsa pappa mig tillbaka till kusin, vi slöa en stund sen bestämde vi oss för att gå å äta på fin restaurang eftersom jag sen inte kommer kunna äta riktigt på flera dagar. Riktigt trevligt och mysigt må ja säga. Sen blev det slö och "gnäll på gnällbalkongen" .  ^^ 
Halv åtta gick bussen vidare til bergby, karins far hämta oss och vi begav oss till Råhällan för att fira karins mor som fyllde år, så de blev fika å mys med släken.
Efter ett  tag åkte jag, bror och mamma hem, och nu sitter jag här jätte nervös inför imorogn.
Men jag ska intala mig själv att allt kommer gå bra !

Men ni får ju gärna höra av er på sms imorgon eftermiddag, blir ju att sova på sjukhuset för mig.



Tjing!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: