Värk

Idag har iallafall vart den värsta dagen hittills, de gör sjukt ont i halsen och värktabletterna hjälper inte. Läkaren varnade dock och sa att tredje dagen skulle vara värst så, ja han hade rätt. Längtar tills imorogn..

Sen har jag en lång lista med saker jag inte får göra p.g.a halsen (detta gäller från operationsdag framåt i tio dagar), vissa saker fattar jag inte varför.
* Äta varm mat/ dryck
*Äta "hård" mat
*Böja mig framåt
*Duscha med varmt vatten
*Komma åt halsen
*Nysa
*Röka
*Dricka alkohol
*Pussa någon
*Äta något stark
*Ligga på mage
Jag har säkert glömt något,  som dom rabbla upp. De hade ju underlättat om jag fått de på papper, så innan jag ska göra något måste jag tänka och kolla så de e ok !
De är en hård värls vi lever i men jag klara mig.  Hehe^^

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: