Heaven

Igår var väl en rätt så seg skoldag men ändå helt okej, hade idrott gym elr bollsport. Jag som inte gilar bollsport gick till gymet med Stina. Vi skulle ta det lugnt båda två eftersom vi nyss har varit förkylda, men de lyckades vi inte så bra med så tillslut fick vi gå in i omkldningsrummet och hosta ikapp. bra jobbat må ja säga ! SÅ har sån sjuk träningsvärk i låren, magen och rumpan, de är nästan olidligt, haha !
På kvällen igår vart det utgång med vännerna alltid lika trevligt! Alltid har dessa kvällar sina insidenter men va fan de är ju de som är skoj.

Blev en prommis imorse med Stina och Evelina uppe i sisu, var mkt jobigt att gå i skogen med min träningsvärk och jag ska inte tala om att gå i bakar. Men nu måste jag bege mig av till Stian som väntar på mig innan hon dödar, hon har redan kallat mig segröv en gång, man vet aldrig som kommer härnäst. Blir att plugga farmakologi och bara mysa restan av kvällen.

KOMMENTARER


Stti

2009-01-23 // 21:25:47
STIAN XD

Tack så mkt.. nog för att ja kan ha lite stökigt men aja :P Men Puss på dig med :D

Jag ska aldrig mer träna i hela mitt liv, ha aldrig haft så jävla ont!!! haha.



Men fan va farmakologi-pluggandet går bra hörru, vi kör på myset ist..

2009-01-23 // 21:30:05
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: