In Forshaga

Då var man framme i Forshaga igen då, och till min besvikelse är det även snö här, de är tillochmed mer här än i Gävle. När jag åkte i fredags fanns inte ett spår av snö och nu är det närmare 10 cm. Tågresan gick faktiskt över förväntan bra, inte ett strul, till och med tidig till nästan alla stopp så tåget fick vänta innan de fick åka iväg. Otroligt!
Tur att man har mobil måste ja säga, vad skulle ja annars gjort under resan, hade dock inga hörlurrar de brukar jag annars använda flitigt under resan, men nu var min köra mor så snäll och fyllde på min mobil med 300kr så jag kunde ringa till lite folk och prata bort tiden. Tack mämi
Men nu blir det sängen och tv en stund, innan jag tillslut somnar, för att vakna upp till en ny skoldag.

Natti Natti !

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: