Just take a minute

Ner på stan igår, mkt finns sett mindre köpt, hade inte så mkt pengar som hade suttit fint. Men köpte iallafall ett par skor , en tröja, ett linné & en sten som ska ge mig tur. Man kan ju hoppas ! Men jag tror faktiskt på sånt, som tur stenar, skyddsänglar, drömmfångare & dyligt. Karma är oxå något jag tror på, läskigt faktiskt.  Idag blir det bara lugnt, städa lite, långis med vovvarna om vädret blir bättre. handla, ja en väldigt slapp dag. På lördag åker kusin hem & Elin kommer hit, imorgon kommer Fredrik hit, så får se vad vi hittar på. grilla kanske.

Nu ska vi cykla till affäen och handla lite..

// Tjing


P.S  Inte länge kvar tills jag blir 18 år nu ! (Y)

KOMMENTARER


miss råhällan

en slapp dag? det är väl ytterst sällan vi har några...

du menar släppa ut hundarna på gården , och själv ligga i våra

nerliggda fåtöljer? eller fly från negrer.

2009-07-09 // 18:02:44
Hanna

Karin fly var bara förnamnet !

2009-07-09 // 19:05:40
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: