Långsele resan

Kom upp till Stina på Måndag, tränade med hundarna (lill Tayra var med såklart), kollade på film med karin, mr: Brook tror jag de var. På tisdagen far vi iväg & kollade på min eventuella nya vovve, mer info om hunden kommer längre fram när jag vet allt säkert... men jag kan ju bara säga att ni borde vara nyfikna! Sen vart det mys hemma, regn hela tiden så fanns inte så mkt att göra, men vi hade trevligt, ner på klubben tränade hundarna inför onsdagens uppvisningar, sen hem käka glass & mysa framför tv:n. Onsdagen var solig & skön, agilityuppvisning + massa andra uppvisningar på hundensdag i Sollefteå, käka remar i solen, sen runt fyra blev det hemfärd för mig, hemma i Gävle igen klockan åtta på kvällen, kusin mötte mig så tog vi en fika på stan innan vi begav oss hem till henne & mösss!

 Stina, Hanna är jätte glad!
 Mamma är med på allt av våra planer
så nu gäller det bara att allt ska passa mig sen
har vi en ny medlem till vårt team ! :D


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: