Sommarkväll + Ockelbo

In på sommarkväll med brudarna igår, mötte Amanda, Carro & Carro på stationen gick hem till emma där även Joline var, vi satt och prata en stund innan vi gick ner på stan. Markoolio som skulle spela var tydligen järre sjuk så de blev Martin Stenmark som uppträdde istället. Gick runt lite och mingla bland folket, träffade på Jesper riktigt länge sen man såg den pojken. Blev bestämmt i sista sekund att jag skulle följa med brudarna till ockelbo för att där gå på trubaduren på sjöbacken. Trevlans, var inte igår jag umgicks med mina brudar precis. Kom hem till Carro runt 2 tiden, käka mat och kolla lite på en film men vi somna båda två.



Upp tidigt idag tog halv 9 tåget tillbaka till Gävle & sen bussen ut till mamma, ska packa och fixa lite innan jag ska åka till uppsala & Fredrik. Blir att åka til Adamsberg där han arbetar, hoppas det blir fint väder imorogn så kan jag ligga & sola på badberget medans han arbetar, Hehe^^


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: