Sthlm

I sthlm nu efter några underbara dagar hos hjärtat. Saknar dig redan...
Kom fram till Stockholm igår efter lite kaos & krångel, men nu är vi BÅDA framme, haha ^^
Somliga missa tåget, hade lite problem med att ta sig till tunnelbanan, batteriet dog i moben, & Hanna blev då allmänt orolig, men vi klarar allt och jag fick ett samtal lite senare att kusse äntligen var framme i Mörby centrum så då kunde jag gå & möte henne för att sen traska hem till villan i Djursholm. Dagen bjöd på lite plask i poolen, solning (i extremt sköna stolar), God middag som mäster kocken själv lagade (jag med andra ord), Tv tittande undertiden stormen & åskan höll sig framme & sen blev det en långprommenad i Djursholm & titta på alla extrema villor här, ja man kan ju alltid drömma sig bort. Idag blev det att sova länge, känns som de var väldigt länge sen jag gjorde de, men är det något jag & min kusin är bra på så måste det vara ju st att sova. Idag tänkte vi ta med hundarna ( Niki, Reedie & Lalla. 2 whipetar och lalla som är en italiensk vinthund) till parken & sen senare ikväll blir det nog att ta tunnelbanan ner till city för att se bio. Vi får la se !



Tjing så länge och ha det så bra (Y)

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: