19:00

Dagen:
Vaknade upp i sätra med kusin, gjorde oss klara för att åka ner på stan. Jag hade sovit på tanken att köpa skorna och beslutet blev ja! Så nu är jag ett par svarta stövlar rikare elr ska man kanske säga fattigar. Åkte hem till min mor, som var en smula agressiv fråga mig inte varför men ja så vr det iallafall. Städade och fixa mat så hon skulle bli på bättre humör, och jag tror faktiskt att det funka. Tänk så smart hanna kan vara. Resten av kvällen blir att mysa med syster, vi måste ju ha en syster kväll innan jag åker tillbaka ner till värmland, men nu är det mindre än två veckor tills jag ska bo i Gävle i 4 veckor. Längtar! 




Satt och kolla runt lite på datorn och hitta en map med kort sen Jönköpings resan 2006 med Mamma, syskon och Carros mamma å hennes syskon!
Saknar det så.
Titta och njut!


















KOMMENTARER


nej, vad liten jag var :P<3

2009-03-09 // 20:49:54
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: