Dagens pravader

Fick en ordentlig sovmorgon som start på APUn, riktigt skönt kan ja säga, kunde behövas eftersom natten innan innehöll för nåra timmars sömn. Sen vart det full fart resten av dagen upp till mammas klinik och gjorde en operation på en katt, där efter vart det bil till lingbo på hästuppdrag och sen hem till bergby på ännu ett hästuppdrag. Alltså med korta ord inte riktigt min dag, eftersom hästar är bland det läskigaste som finns. Riktigt livsfarliga om jag får säga va ja tycker. De konstigaste är ju att jag än gång i tiden faktiskt har ridit och då var jag totalt orädd.  Märkligt hur saker kan ändras. Men som sagt der är inget jag saknar. Väl hemma blev det matlagning och därefter CSI, inte en dag utan det. De är ju så sjukt bra. Sen datorn och nu ropar sängen på mig.

Kollade ju till Tayra oxå, så nu går hon på antibiotika tio dagar framåt. Hoppas att det blir bra efter det  bara.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: