De är tuffa tider för en del

Ja så kan de vara ibland, allas liv ska inte vara enkla, inte mitt iallafall och inte min kusins heller för den delen. Jag tycker så synd om din vännen, Men du vet att jag alltid finns för dig och om de är någon som förstår det du går igenom nu så är det jag, de säger ja inte bara för att låta överlägsen utan de är verkligen så. Så behöver du någon gång prat elr vad som helt min telefon är öppen för dig dygnet runt. Så de är bara att slå en pling <3

Ja idag har det oxå vart ett sånt här super skönt väder, sol och så ser man hur snön smälter kan det bli bättre, bort med vinter och iin med våren, TACK ! HAde prov sista lektionen idag så blev att sluta väldigt mkt tidigare, lektionen är 3 timmar å de tog drygt en timme å göra provet så blev att sluta runt tre tiden istället, så jag å stina tog hundarna och gick ut på en prommis i solen, så underbart skönt. Sen blev det plugg för hela slanten, har så sjukt mkt denna vecka som ja måste göra innan jag åker hem på APU och lov ( blir ju borta i 4 veckor från fif). Prov idag i L-test och MH, sen blir det matte B prov imorogn och på torsdag, på torsdag ska även skrivuppgiften i djursjukvård in och så ska två skriv uppgifter i svenksa B vara klara. Suck, men va fan ja ska klara det. SÅ jag slipper tänka på det sen.
Men nu åter till pluggandet....

KOMMENTARER


ja du är hemma i fyra veckor! och när du kommer ner igen har du privat lägenhet, det kan inte bli bättre! :)<3 saknar dej syster

2009-03-18 // 21:03:19
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: