Gävle igen

Jajamensan nu befinner jag mig i Gävle igen, skönt? Ja, fast nej oxå. Ska ta en funderare över allt i mitt liv som händer nu och försöka få ordning på allt. Hoppas jag lyckas, de finns ju ingen garanti på det. Aja har iallafall vart i Gävle ett dygn nu. Blev att åka upp till farmor en sväng dirket när jag kom fram igår, de var ju hennes födelsedag. Hem med kusin till min far där jag tyckte som vanligt att vi hade all tid i världen på oss, vilket sen visade sig att vi inte hade och så fick vi stressa som vanligt, men jag tror faktiskt att mina vänner börjar bli vana.Stina har ju kommit på ett knep oxå för att lösa problemet. Sen blev det förfest hemma hos Kusin Karin med carro, amanda och linnéa, innan vi drog till valbo på fest.Väl tillbaka i gävle gick vi å tog oss en liten mumms bit på donken, då de andra blev trötta å åkte hem å sov, drog jag och karin vidare på "efterfest". Sent blev de då allt. Måttligt trött idag iallafall. Var hemma hos min far en stund tillsammans  med kusin och slöa nere i källaren tillsammans med cola zero. Sen blev det hem till min mor, en sväng upp till mormor han vi med oxå. Resten av kvällen tillbringades vid tv och Beck. Nu ska jag väl iallafall ta å dra mig till sängs så jag orkar upp på APU imorgon. Ska även undersöka Tayra ordentliget imorogn, för det är något som inte stämmer med henne. Nervöst.



Carro & Jag
( Sedan i lördags)

KOMMENTARER


Susanne

Vad är det egentligen som är så hemskt med ditt liv? Vad är det som är så jobbigt?

Du kan väl börja med och se runt omkring dig. Du har jättemånga fina vänner. Du har en familjen där ALLA bryr sig om dig. Syskon som ser upp till dig :) Du går en linje som du tycker om. Du har fått en EGEN lägenhet i Forshaga. Du har ett eget rum när du är hos pappa. Du har fått en dator och mobilt bredband av pappa.

Dags att ta av sig offerkoftan och se framåt!!!

Puss puss fina HANNA

JAG ÄLSKAR DIG JÄTTEMYCKET!!!

Prata gärna med mig.

2009-03-23 // 09:34:07
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: