Tisdag

*Jobba med mamma inne i stan
*Smet iväg och shoppa lite med syster när hon hade lunchrast
*Åt lunch på Thai resturang med mamma å hennes vänner
*Kollat på en soffa till lägnehetn
*Prommis med hundarna
*Ätit våfflor  (dock en dag förtidigt men mamma kunde inte hålla sig)
*Sprungit en sväng med Panza & Tayra
*Kollat på Navy CSI
*Datorn

Lyckades köpa en tröja, tre hårband, snoddar , en hårnypa och små spännen för mindre än 200 kr idag, mkt nöjd över mig själv jag brukar alltid lyckas köpa saker som är onödigt dyra när det finns billigare allternativ. Good work Hanna !


P.S
Min bror är sötis när han sover i soffan, här behöver ingen känna sig ensam. Haha!


KOMMENTARER


Susanne

Ja, du börjar ju bli riktigt duktig att shoppat. Har du fått det från mig tro?? Själv shoppade jag ett par 3/4 Träningsbyxor märke Etirel, ett svart linne och en midjekort figyrsydd kavaj för endast 70:- på second hand förstås. Gör om det om du kan :) Jag utmanar dig.......

2009-03-25 // 13:30:58
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: