Längesedansist!

Var ett tag sen sist jag skrev nu, men jag är ju upptagen hela tiden hinner helt enkelt inte.
*Nu har det hunnit varit skolmästerskap då jag och Tayra kom två i våran klass.
*Vart hemma i Gävle nästan en vecka var hund och barnvakt när mamma och bror åkte till mallis för att götta sig, så jag , kusin och syster bodde hemma hos oss med alla djuren vilket vi kom fram till var ca. 70 st de var värre än jag trodde och tänk då att alla bor inne hos oss. men 36 av dessa är ungar som ska säljas men ändå, de är rätt så mkt faktiskt. På lördagen kom mina flickor ( Carolie, Amanda, Linéea & Julia) ner och gjorde oss sällskap över kvällen, det blev grillning, melodifestivalen och massor av skratt. Myss!
*Väl tillbaka i Forshaga igen vart det plugg och sen så kom ju stinas vänner ner över helgen vilket var väldigt trevligt.
nä men man hinner helt enkelt inte med datorn här nere i Forshaga, men förlåt mina vänner hemma i Gävle jag ska bli bättre på att uppdatera er om vad som händer här borta.

//Puss på er!



(Amanda & Jag)


( Tayra, Foto: Amanda Arnler)

KOMMENTARER


grrr på oss hanna! ;)

2009-05-25 // 22:44:54
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: