då var mkt bättre än nu

Gud så skönt det var att sov ut ordentligen en morgon, sov framt ill 12, sen har jag bara slappat vid tv & pratat i telefon. Men nu ska jag gå och göra mig iordning för att dra mig ner på stan, möta upp kusin & gå å ta en fika. planerna var även att träffa Carro men får inte tag på henne för tillfället, men ska försöka några gånger till. Ikväll blir det att åka på föreläsning (dramat påk2) med Susanne, ska lyssna på en kille som bestigit berget k2 (som är världens näst högsta berg) som ligger på gränsen mellan Pakistan & Kina, detta  berg är ett av de farligaste att bestiga. Så ska få höra på hans berättelse om sin resa upp mot toppen, då det hände förödande saker & många i hans team dog under resa upp. Det blir både en berättelse från han & även en film som de spelade in under resans gång! Ska bli mkt intressant! Inte för jag kan förstå hur man kan utsätta sig för något sånt.
Nä men nu ska jag sätta lite fart & göra mig iordning!

KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: